úterý 2. října 2012

Sice jsem dneska nešla jako ostatní do hospody..

...zato jsem se ale naučila DATIV/AKUSATIV/GENITIV!!!!

der rote Stein...ein roter Stein...roter Stein... no znáte to! :)


A tady už máme něco z návštěvy bratrance Ladíčka.
Tenhle týpek měl nejenom velký svaly (to tričko si vzal určitě nachvál), ale taky vážně krásně hrál!! Bohužel ta atmosféra z toho videa není úplně zřejmá, ale ten nástroj byl úplně fascinující.

Ladíček přijel minulý čtvrtek, přivezl koláče od mámy, čokoládu a Frisco, můj zimní kabát a spoustu sarkastických poznámek, jak je Schlachtensee východní díra a v Berlíně je málo velkých památek :) Bylo to ale skvělé, jsem ráda, že mám tak skvělou rodinu!


                                  Vyšli jsme si na operu... Causal koncerty stojí pro studenty jen 10 euro!
No a pak ta dydžina po koncertě k tomu, to nás uplně odvařilo :)

 Ladík zkoušel, jestli by přelezl Zeď. 
Prej je to lehký.
Celé tři dny co tu byl, vymýšlel způsoby, jak by se on přes tu zeď dostal.
 Tohle je prosímpěkne moje cimrička. 
Vpravo na zdi mám fotky, ty ale nevidíte. 
Nahoře v poličce mám spousty čokolády, ty ale taky nevidíte.
Pozdrav z Berlína!

Žádné komentáře:

Okomentovat