úterý 18. září 2012

malta v berlíně

Tak jsem dneska byla v dalším skvělém berlínském bytě.
Malte je kluk, co jsem ho poprvé potkala tohle léto asi na pět minut ve Francii v Taize; co se v Berlíně vyzná podle mě míň než já, a to i přestože tu žije od narození; co ve svých 23 letech za měsíc začíná první ročník na univerzitě; co jel na Nový Zéland pást ovečky (ale Froda tam nepotkal); co si dá jedno pivo a pak přejde na Fantu; co má červený vlasy a kůži bílou trochu jako malta; co se čtyři roky rozhodoval, jakou školu studovat a vyzkoušel si mezitím všechny možný práce včetně lékaře; co je na den stejně starý jako Maruška Binderová a o dva dny starší než Bára; co se mnou rád mluví německy a nevadí mu, že mi to trvá sto let...no a co má tátu lékaře, takže teď bydlí právě v tom skvělým bytě v jedné z nejlepších částí Berlína.
No ale on se už těší pryč, na univerzitu do 300 km vzdálenýho města, protože k Berlínu ho nic nepoutá.

Žádné komentáře:

Okomentovat