sobota 14. července 2012

22

Moje narozeniny mi začaly hned o půlnoci, kdy jsem si virtuálně připila přes skype s Anežkou, která mi potom následujících deset minut nadšeně nosila spousty kytiček a bonbonku před webku, aby mi popřála. Krása! 
Ráno na mě čekala krásná snídaně... 
(tady je fotka konečně celé rodinky:)


...a spousta dárečků!! Mimochodem DĚSNĚ krásných, kdybyste si toho nevšimli :)
A kdo mi řekne, co jsem to dostala za knížku, má bod!

Potom jsem s Merle pekla koláč na odpolední oslavu. Naučila jsem se nové slovíčko "rühren". Po pečení začalo pršet, tak jsem vám chtěla vyfotit, jak prší. Podařilo se mi ale vyfotit i sousedovic Frida. Za ním a jeho bratrem jsem se potom za deset minut vydala spontánně seznámit. "Hallo! Prosimvás já jsem tady v protějším domě aupair, jsem tu už dva týdny a jsem fakt nadšená, že vidím někoho, kdo nemá 70 let. Budeme prosím kamarádi?" 
Takhle to nějak probíhalo. Srandovní, ale funguje to, zkuste to někdy :)
 No a potom přišla oslava...a hosti asi o hodinu později. Zato neuvěřitelně sympatičtí, mladí, krásní, šikovní a se skvělou německou výslovností!! 
A přišel i KOUZELNÍK!!! Bratr od Iris je vážně kouzelníkem z povolání! Odteď mě už kluci sbalí jen na pořádný zmizení tužky, jaký jsem viděla od Andrea. A výšku dva metry, suverénní povahu a jeho humor. 
Andreas má ale 39 let a dívku Tinu. (Zatím jsem ji ale neviděla, takže co oči nevidí, to srdce nebolí, no ne?:)  

Tady sedíme po oslavě na sluníčku, Scarlett Johanson (Iris), Kiera Knightley (Bětka) a Merle. Jak řekla u snídaně Iris, tak má Michael (kterej to fotí) vážně štěstí, že sedí u stolu s takovýma hvězdama.

A díky vám všem za přání!! 

Žádné komentáře:

Okomentovat