pátek 13. července 2012

hm.

Znáte takové ty dny, kdy se vám do ničeho nechce, nic vás nebaví a naopak všechno štve? Tak takový byl můj pátek třináctého. Highligte dne bylo nalezení klubu pro aupairky ve Stuttgartu, který pořádá každý týden nějaké akce. Radovala jsem se až do chvíle, když jsem si všimla, že ten klub organizují nějací chlapi španělé nebo turci a přestalo se mi tam chtít. Nechce se mi dokonce ani s nikým seznamovat, i když mě právě ubíjí, že tu nikoho jinýho neznám. Rodina se se mnou dnes nějak nebavila, jsou unavení/vystresovaní a podobně, navíc jsem měla pocit, že VŠECHNO dělám špatně (málo se starám o Merle, málo uklízím a podobně), měla jsem špatnou náladu a tímpádem moje němčina podle toho vypadala. Nemůžu se do ní zažít, pořád se mi pletou písmenka a všechno blbě vyslovuju - plete se mi dohromady angličtina/čeština/němčina, ty slovíčka jsou občas hrozně podobný, akorát právě jiná výslovnost, DĚSNÝ!
Vnitřně se odmítám smířit s tím, že takto budou vypadat ještě následující dva měsíce, ale přijde mi, že pro to nic nedělám. Ani na kolo se mi nechtělo, tak tu dám aspoň fotky z posledních dnů, kdy ještě bylo hezky.


Toto je cesta do lesa za vesnicí. 
 Výhled na vesnici od lesa. 
 Louka! Slunko! 
 Tak to je ten "strašidelnej" les, hehe. 
 Včera jsem byla na malým výletě ve městě, kde učí Michael. V Nürtingenu bydlí taky Katharina, která má přijet za týden. Bohudík!!! Je to ale každopádně dost nudný město, asi jako Letovice, jen trochu větší a hezčí. Až úplně na konci jsem konečně našla hezké místo, kde jsem si koupila super krásný deníček na nová slovíčka němčiny. 
 Obchůdek stál na náměstí, které bylo snad jediným hezkým místem ve městě. Jo, ještě kostel :) 
 Koupila jsem si fůru sladkostí (a ten deníček). Měla jsem z nich radost až do chvíle, než jsem snědla asi 15 těch bonbonů Maoam během filmu Goodbye Lenin. V noci mi bylo potom tak špatně, že beztak kvůli tomu ten dnešek opravdu za nic nestál :) 

Odpoledne jsem se začetla do novin, ve kterých stálo, že dnes se koná fůra kulturních akcí. Tak třeba taková Romeo a Julie za 15 euro ve vedlejším městě. Nakonec jsem se rozhodla nejet, protože ... no nevím, samotné do divadla se mi nechce, zatím teda ještě ne:)

Žádné komentáře:

Okomentovat