středa 4. července 2012

večer moudřejší rána

Je zajímavý, jak se člověku přes den může změnit nálada.
Ráno jsem vstala nejnešťastnější na světě a teď jdu spát nejvíc v pohodě.
No, a co se dnes přihodilo?
Němečtí poníci jsou stejní jako ti čeští, akorát se na ně říká "brrr" místo "prrr".
Věřili byste, že jde snídat skoro hodinu a půl?
Omylem jsem zamčela celou rodinu venku a trvalo docela chvíli, než mi došlo, proč někdo dole pořád zvoní.
Pokouším se už říkat dlouhé věty. Je to FAKT trapný, obdivuji Iris, že dokáže pět minut poslouchat jednu větu o tom, jak jsme se s Bárou ztratily v Roháčích.
Zjistila jsem, že i párky, které jsme večer grilovali, jsou BIO. Stejně třeba jako pivo, které k tomu pijeme.
Čeština je supr a Martin taky. 
Besonder se strašně plete s besichtigen a besorgen. 

A nic jsem k tomu nevyfotila, tak aspoň moje supr skříň se supr obrázkama, který jsme s Merle nalepily.




Načež Merle to od té doby zas pořád odlepuje, koza.

Žádné komentáře:

Okomentovat