sobota 7. července 2012

kaputt (bio) aupair

Je mi opravdu líto, že jsem si dnes večer s sebou nevzala foťák. Moc bych vám přála vidět Tanzkurs tanga na německém venkově!! Je tady brutálně nádherná příroda, taková ta jakou vidíte na obalech od čokolády Milka a čerstvýho mlíka. Do toho jsou zasazený ty roztomilý vždyperfektní německý  domečky  a statečky s kvantem čerstvýho sýra. A přesně v jednom tom statečku se konal takový malý festival, Kunst fest a jeho součástí byl i zmíněný kurz tanga. 
Vyrazili jsme v pět. Já jsem se po týdnu namalovala a vzala si hezké oblečení. Hned jsem si připadala víc skvělá a žádoucí a taky jsem to velmi záhy vyzkoušela na jednom z německých chasníků, který se na jednom ze statků staral o prasata a krávy. Říkala jsem si, že nejrychlejší způsob, jak se naučit tu němčinu, je si tady najít i jiné kamarády (či snad dokonce bojfrenda!) než moji rodinu. Potom jsem ale došla k závěru, že chasník od prasat nebude nejvhodnější adept na intelektuální debaty potřebné pro moje studium na FU Berlin; že bych se s ním mohla bavit maximálně o potravě pro zvířata a podobně a to koneckonců dělám pořád s Merle (náš mlýn stojí naproti statku s kozama a krávama), takže jsem od záměru použít ženské zbraně upustila a šla si snít s Merle wuřta a kartofle. 
No, a potom jsme po večeři šli tancovat to tango. Jediná věc, kterou mě naučil Peťa Marek, je ta, že si umím užít takový ty trapný chvíle, který se vám stávají třeba když někoho moc neznáte nebo když občas nevíte co říct, a podobně. Těchto okamžiků je tady v Německu požehnaně a já už jsem se myslím docela obstojně naučila v těchto situacích chovat a taky si je, jakříkám, užít (přeci jen se tu jako doma teda ještě vůbec necítím). Pořád tady totiž chodím někam, kde vím, že to bude DIVNÝ, protože jsem tu NOVÁ a navíc nerozumím a pořád se na mě všichni dívají, protože aupairování v této části Německa není tak častý (skoro vůbec teda). 
No a kromě toho je tu ten fakt, že Michael a Iris jsou mladí rodiče a když jedu někam s Michaelem, tak se lidi z vesnice třeba divně koukaj a když jsme pohromadě celá rodina, tak je to prostě taky divný. Během celého večera jsme tak pořád řešili, KDO s KÝM bude tancovat a kdo zůstane s Merle a podobně. Přeci jen tango je trochu kontaktní tanec....naštěstí Iris i Michael mají výbornej smysl pro humor, takže to žádné fau-paux nebylo.
Během večera jsem se s Merle seznámila s Alicí. Holčička z australského Melbourne, která mě asi po pěti minutách začala držet kolem pasu a nechtěla mě pustit (fakt roztomilá a hodná! a je super mluvit s dětma anglicky a ne německy!). Stala tak ze mě na chvilku aupair pro všechny děti na statku a taky překladatelka pro Merle a pro Alici, protože si spolu nerozuměly. Potom se ale začaly přetahovat o koště, já nevěděla, jak se koště řekne německy a byl konec jejich krátkého přátelství.
Ale teda, bylo to tam FAKT nádherný, všude takový ty malý barevný žárovečky a vzadu stohy sena a potom západ slunce a hudebníci s houslema a všichni se tu pořád usmívají... 
A už nevím, proč při rozhovoru s Iris vzniklo slovní spojení "kaputt bio aupair", ale vím, že to bylo srandovní :)

2 komentáře:

  1. sleduju to tady na údolní s napětím a čekám na dramatické a romantické chvíle, ať mám u čeho brečet. málem jsem se rozbrečel jen včera, když mě zavřel ten dědek zdola o půlnoci na dvorku...
    a fotku Iris!
    ciao bio aupair

    OdpovědětVymazat
  2. fotky!..mlejn, rodiče, vesnice...?

    OdpovědětVymazat