úterý 10. července 2012

šarmantní! wirklich?

Jdeme se zase koooupáát!! Tentokrát ale do SAUNY! 
Měla jsem na sobě župan od Iris, byl mi asi dvakrát větší, bylo v něm obří vedro a připadala jsem si jako rytíř Jedi. 


Potom měla přijet návštěva. Měla ale zpoždění, za které se po telefonu omluvila. Merle to vyřídila. 


Jelikož potom ale udělala scénu, při které snědla asi kilo křídy (v Německu totiž vlk, který přišel sníst malá kůzlátka, si nešel nabrousit jazyk, ale snědl křídu, aby měl vysoký hlásek. Když Merle sní křídu, znamená to, že je vlk..) a taky nějaké prášky. Z toho byla její maminka mírně řečeno na prášky, Merle potom nahoře asi dvacet minut brečela (sama! wow, první trest!) a já mezitím měla s Iris první serious talk o výchově. Zjistila jsem, že si sama není úplně jistá, jestli postupuje správně a já se jí snažila vysvětlit, jak to chodí u nás a co si myslím, že Merle potřebuje. Nicméně večer potom Merle u večeře rozbila skleničku a všechno se vrátilo do starých kolejí. I moje migrény, mimochodem. Gute Nacht, meine liebe Freunde! (jestli mi chcete říct, že tam mám chybu - že mi třeba přebývá "e" nebo tak, tak je to ÚPLNĚ možný!! Michael mi po večeři řekl, že moje němčina je šarmantní a že je pokaždé napjatý, jaké slovní spojení vymyslím:) 

1 komentář: