pondělí 2. července 2012

Merle je pusinka

Highlight dnešního dne: Bětka si teď v noci po dvou dnech uvědomila, že celou dobu tvoří minulý čas se slovesem HABEN místo se slovesem SEIN. (Oprava. Je to opravdu haben. Ach...)

Přihodily se mi ale i jiné příjemné věci - například jsem strávila s Merle skvělou půlhodinku u umyvadla. Nejdřív si chtěla hrát s vodou. Oukej, warum nicht. Potom začala tu vodu stříkat. A jak se dalo předpokládat, jakmile jsem jí řekla, že by to dělat neměla, tak tu vodu schválně začala stříkat ještě víc (ty děti dokážou být pěkný svině). Nakonec jsem mohla být ráda, že do toho umyvadla nevlezla celá, ale namočila si tam jen většinu svýho oblečení. Nejvíc mě u toho rozčilovalo, že jsem si nemohla vzpomenout, jak se doprčic řekne mokrý.



Také jsem se naučila slovo die Spinne. Jeden velký totiž bydlí v mém pokoji a v noci jsem díky němu zažila chvilku plnou adrenalinu.

Prostě jsem ukázkově zklamaná/nešťastná/nasraná, a to natolik, že ani nemám chuť to sem psát. Sousedi mají kluka jménem Frido, je absolutně boží a je mu rozumět a určitě by mě poslouchal a chci ho!!

Nechcete mi do komentářů napsat, za jak dlouho myslíte, že se dá naučit nová řeč?:) Začínám byt dost skeptická...


No dobře, tak ani ty nebesa to nemá...! :)

1 komentář:

  1. Bety.
    Wirklich super shnell!
    Zvlast kdyz nemas na vyber. Ale dej tomu minimalne pul roku, kdy na sebe nebudes schwierig. Protoze asi ta dlouho si z tebe bude mozek delat docela velky Spaß.
    Ale to zmaknes :) Ver mi!

    OdpovědětVymazat