pátek 6. července 2012

nemecka joga a muj budouci manzel


Kromě toho, že hodně často přemýšlím, co tady dělám (to během dne asi nejčastěji) a jak se dá naučit nový jazyk (dneska jsem ale například rozuměla, že Merle během breku mámě Iris opakovala, že chce, aby Alžběta byla pryč - naštěstí jsem si to nevzala osobně, i když mnoho nescházelo, a opravdu bych to udělala, přeci jenom mluvila o mně:) a proč Merle hodila na zem tu krásnou mističku (a nikdo ji za to nepotrestal!), tak dělám občas i zajímavější věci.

Včera jsem třeba byla s tátou Michaelem a Merle na cvičení a tancování pro malé děti. Potom jsme s Merle snědly asi kilo malinkých kyselých jablíček ze stromu, a bylo nám špatně. Byli jsme nakupovat ve starém mlýně (už zase ten mlýn, je jich tu nějak hodně) bio müsli (to bio jídlo se pěkně prodraží!! věděli jste, že existuje i bio pivo? můžete třikrát hádat, kdo ho u večeře pije:).

Dnes pro změnu s mámou Iris na józe. Německá jóga se vyznačuje tím, že nerozumíte tomu, co vám cvičitelka říká. Bylo to ale extra super příjemný, obzvlášť ta relaxace potom!
Iris se mi před jógou smála, když jsem se jí ptala, jestli tam budou nějací kluci (Iris a Michael už ví, že si tady chci v Německu najít manžela...doch!). Potom jsem ale musela přiznat, že nejvíc se mi líbila ta cvičitelka, která měla obří svaly a POŘÁD se usmívala!
Naštěstí se ale tady taky pořád usmívám. Věděli jste, že se jde usmívat tím víc, čím horší máte náladu?:) Ono to u mě zum Glück funguje tak, že si z toho pak začnu dělat srandu, hehe... 

1 komentář:

  1. Enjoy days like this:

    http://www.youtube.com/watch?v=BteIwbKU_iQ&feature=youtu.be

    c.

    OdpovědětVymazat